Obecnie o sile typowej firmie nie świadczy wyłącznie to w jaki sposób podchodzi do choćby kwestii jakości bądź cen. To oczywiście niesamowicie ważne czynniki, lecz prawda jest taka, że w żadnym razie nie możemy pomniejszyć znaczenia promocji. Są takie branże, w których promocja odgrywa ogromną rolę, są również takie, w których nie odgrywa ona ważnej roli, lecz tak naprawdę o promocję trzeba dbać! Oczywiście owy artykuł jest przede wszystkim adresowany do osób, które prowadzą niewielką firmę, typowo lokalną. W takim przypadku zbędne jest chociażby to by inwestować pieniądze w reklamę ogólnokrajową, a zwłaszcza, że to nierealne i drogie.
Trudno jednoznacznie rzec co należy robić, aby jakoś przyczynić się do choćby niewielkiej poprawy porządku na świecie, a mówimy generalnie o ekologii. Chociaż oczywiście nie można powiedzieć, że jeśli naprawdę się postaramy, nie natrafimy na rozwiązania, dzięki to którym bez żadnego problemu spowodujemy, że planeta, którą zamieszkujemy będzie dużo bardziej przyjazna. Weźmy chociażby pod uwagę to, aby jak najczęściej korzystać z tych nowoczesnych technologii, które są także przyjazne środowisku. Obecnie kładzie się spory nacisk na to, aby właśnie wszelkiej maści technologie były bardziej ekologiczne.
W teraźniejszych czasach, media przeżywają imponujący rozkwit na wielu obszarach, ponieważ dzięki bardzo dużemu postępowi technologicznemu, zasięg mediów jest zadziwiająco duży. To powoduje, że szczególnie dużo firm, instytucji, osób prywatnych, próbuje przez media reklamować swoje usługi, swoje prace, produkty, aby w taki sposób docierać do jak obszerniejszego grona potencjalnych klientów. Lecz reklama w mediach nie należy wcale do tanich, ani nie jest zupełnie łatwo otrzymać określony czas na antenie danej stacji, żeby publikować swą reklamę. Rzecz jasna każdy posiada opcję przedstawić własną reklamę, lecz najpierw jest ona szczegółowo sprawdzana pod kątem przyzwoitości, aby nie urazić żadnego odbiorcy, a także ustalany jest czas i cena za każdy spot reklamowy, prezentowany w określonym czasie, na antenie poszczególnej stacji. Naturalnie im bardziej ważne wydarzenia przedstawiane przez media, tym reklama jest bardziej kosztowna, dlatego że w jednym czasie przed telewizorami, czy w Internecie w transmisji uczestniczą ogromne ilości, a często nawet miliony użytkowników, co jest niezwykle dobrym źródłem do przedstawienia swojej firmy, produktu, czy usługi. Media i reklama, są więc obecnie bardzo powiązane ze sobą.